Компанія здійснює повернення та обмін товарів належної якості згідно Закону «Про захист прав споживачів».

Строки повернення і обміну
Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.

Зворотня доставка товарів здійснюється за домовленістю.

Умови повернення для товарів належної якості

Терміни повернення та обміну:
Повернення та обмін товарів можливе протягом 14 днів після отримання товару покупцем.

Умови повернення товарів належної якості:
Обмін товару або повернення грошей проводиться протягом 14 днів після отримання товару.
Повернення коштів проводиться протягом 2-х днів з моменту, коли продавець забрав товар із відділення Нової пошти.

Який товар підлягає обміну, поверненню:
1. товар, на який є чек нової пошти
2. товар в оригінальній упаковці із збереженими бирками та ярликами, який не був у вжитку
3. товар, після купівлі якого не минуло 14 днів

Щоб здійснити обмін, повернення вам необхідно:
Написати повідомлення у viber за номером +380662819964 або зателефонувати за цим номером.
Повідомити номер замовлення або номер телефону, на який оформлялося замовлення, причина повернення або обміну товару. Менеджер надасть інформацію для відправки товару, доставку оплачує покупець.

Умови оплати доставки при поверненні:
1. При поверненні товару та відправці покупцю нового товару доставку оплачує покупець. При цьому відправка нового товару здійснюється тільки після отримання та огляду товару, що повертається.
2. При поверненні коштів, у разі несплати товару, що повертається покупцем, сума доставки віднімається з покупця.
3. Якщо товар не відповідає опису провини продавця, доставку з обох сторін оплачує продавець.

Усі послуги перевізників чи комісії, переказ коштів проходять за наш рахунок.

Обмін та повернення товару здійснюється через Нову пошту:
Отримувач Валь Кирило Миколайович, +380662819964, місто Одеса, відділення Нової пошти №96

Повернення коштів провадиться після отримання товару.
Повернення коштів здійснюється на карту
Повернення коштів проводиться протягом 2 днів з моменту отримання посилки на відділенні Нової пошти продавцем.
Згідно із Законом «Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, що зазначені у чинному переліку непродовольчих товарів належної якості, не підлягають поверненню та обміну.

Процедура повернення товару неналежної якості:
1. Зателефонуйте нам та повідомте про намір повернути оплачений товар;
2. Повідомте № декларації надісланої посилки та № банківської картки для повернення коштів;
3. Після отримання товару протягом двох робочих днів ми повертаємо Вам гроші чи інший товар
Усі послуги перевізників чи комісії, переказ коштів проходять за наш рахунок.

Обмін та повернення товару здійснюється через Нову пошту:
Отримувач: Валь Кирило Миколайович
Одеса, вул. Олександра Кутузакія 20, відділення Нової пошти №96
тел. +380662819964

Повернення коштів провадиться після отримання товару.
Повернення коштів здійснюється на карту.

Повернення коштів проводиться протягом 2 днів з моменту отримання посилки на відділенні Нової пошти продавцем.

Згідно із Законом «Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, що зазначені у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, не підлягають поверненню та обміну.